Najveća afera Ante Kotromanovića i SDP-a, koju je danas obznanio Jutarnji list, a koju su još 2014. otkrili Direktno.hr, Svjedok Gordana Malića i Bujica ponovno je aktualna. Gordan Malić danas je opet za Direktno.hr dao svoj komentar i otkrio cijelu priču.
“Razina transparentnosti javne nabave u MORH-u i dalje je na onoj iz devedesetih godina, ali je manje profesionalna. Bivši ministar Kotromanović vodio je MORH u patriotskom duhu Vladimira Zagorca i Hrvoja Petrača, s kojima je uostalom i privatno dobar, a ovaj drugi se u 2012. i 2013. pojavljivao i kao član delegacija RH Alana u inozemstvu.
U svom mandatu koji se nema s čim usporediti, Kotromanović je uspio naoružati ISIS i ISIL, a jednim dijelom razoružati hrvatsku vojsku. Kraj mandata dočekao je u avionu ruskog investitora koji kupuje hrvatska vojna odmarališta. O tome sam već sve rekao dok su Kotromanović i drugovi bili na vlasti, a sada mogu samo zaključiti da nisam govorio uzalud. Pohvale istražiteljima u MORH-u koji su na samom početku mandata pokazali kako resor treba funkcionirati. A Dinku Cvitanu, kojem sam 2014. nudio svjedoke i dokumentaciju o ovom slučaju, i čija me tajnica stavila na čekanje – do danas, želim buran odlazak s funkcije”, izjavio je Gordan Malić.
Podsjetimo, dvanaest remontiranih MiG-ova Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu predano je u srpnju 2015. godine. Osam mjeseci nakon toga Ratno zrakoplovstvo raspolaže samo s tri borbena aviona, a pet remontiranih aviona povučeno je iz upotrebe! Prema informacijama iz istrage, kriminalisti Vojne policije do sada su utvrdili da su na avionima koje je Hrvatska kupila od Ukrajine “prekucani” serijski brojevi i da oni ne odgovaraju dokumentaciji aviona ni brojevima koji se navode u ugovoru o remontu, te da ugrađeni dijelovi aviona ne odgovaraju pratećoj dokumentaciji aviona.
Istraga je pokazala da su avioni kupljeni od Ukrajine stariji nego što piše u dokumentaciji. Navodno četiri do pet godina. Može se postaviti i pitanje je li upravo tih sedam aviona koji su upućeni u Ukrajinu na remont i vraćeno natrag. Čak se ozbiljno sumnja da je cjelokupna dokumentacija lažirana, a remont na avionima uopće nije obavljen! Istraga je, prema informacijama Jutarnjeg, pokrenuta nakon neprestanih kvarova na tek remontiranim avionima.
Jutarnji doznaje kako je istraga pokrenuta nakon neprestanih kvarova na tek remontiranim zrakoplovima te da je riječ o najvećoj aferi u povijesti Hrvatske vojske.
Izvor: Sloboda.hr/Direktno.hr