Portal European Best Destinations nominirao je Zagreb za izbor najbolje europske destinacije 2015., u konkurenciji dvadeset kandidata, izvijestio je u srijedu Grad Zagreb na svojoj internetskoj stranici.
Glasovanje za taj prestižni naslov, koji se smatra sinonimom europske izvrsnosti, bit će otvoreno od 20. siječnja do 10. veljače na internetskoj stranici www.europeanbestdestinations.org.
Natjecanje provodi europska neprofitna organizacija European Best Destinations, sa sjedištem u Bruxellesu, kojoj je cilj da u partnerstvu s turističkim uredima promiče kulturu i turizam u Europi. Osim što se natjecanjem potiče izvrsnost, gradovi dobitnici priznanja stječu dodatni ugled i privlače više gostiju, prenosi HRT.
Prema studiji koju je za najbolju europsku destinaciju 2014. grad Porto, provela nezavisna agencija Cision, marketinška vrijednost nagrade koja je prošlogodišnjem pobjedniku osigurala medijsku pokrivenost na europskoj razini procijenjena je na deset milijuna eura.
Dobitnici nagrade u svojim kampanjama i promidžbenim materijalima mogu koristiti logo najbolje europske destinacije, a logotip ustupiti svojim javnim i privatnim partnerima.
U natjecanju izvrsnosti ne dobiva samo destinacija koja je osvojila najveći broj glasova, nego i kandidati koji po izboru glasača uđu na ljestvicu Top 10, koja je tijekom čitave tekuće godine objavljena na portalu European Best Destinations i njegovim glavnim društvenim mrežama. Osim pobjednika, i te se destinacije mogu služiti logom najboljeg europskog odredišta, što pomaže jačanju i njihove prepoznatljivosti.
Zagreb je lani osvojio titulu druge najbolje europske destinacije, koju su mu dodijelili glasači uz mnogo pohvala gradu. Među pohvalama su se isticali dobrodošlica i prijateljsko okruženje, ljepota trgova i crkava, atmosfera, kao i povoljne cijene, a među onima koji su glasali za Zagreb neki su susret s gradom istaknuli kao ljubav na prvi pogled.