Srpsko narodno vijeće (SNV) u listopadu je krenulo s kampanjom “Da se bolje razumijemo” čiji je cilj, kako tvrde, skinuti stigmu sa ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski narod. Sad su se tom kampanjom odlučiti ‘uključiti’ u predsjedničku kampanju.
Na jumbo plakatima su napisana imena Kolinde Grabar Kitarović uz njen slogan ‘Predsjednica. Jer Hrvatska zna’, Zorana Milanovića ‘Normalno, predsjednik s karakterom’ i Miroslava Škore ‘Sad il’ nikada’ napisanima na ćirilici uz logo SNV-a i slogan kampanje ‘Da se bolje razumijemo’.
“Kampanju ‘Da se bolje razumijemo’ s ciljem promocije ćiriličnog pisma u Hrvatskoj nastavljamo jumbo plakatima koji sadrže izborne slogane pojedinih predsjedničkih kandidata na ćiriličnom pismu. Kako smo i najavili početkom kampanje, cilj nam je da kampanja odgovara aktualnom društvenom trenutku, a predsjednički izbori su najaktualniji društveni događaj. Naša poruka ovim plakatima je zapravo da smo svi ravnopravni građani Republike Hrvatske, kako i Ustav propisuje, bez obzira koje pismo koristili. Očekujemo da će prevladavati pozitivne reakcije. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci”, kazao je za N1 Boris Milošević, predsjednik SNV-a.
Izvor: Sloboda.hr/SNV/