Vigilare je jučer započeo kampanju prema trgovačkog lancu Shooster, tvrtke Katapult d.o.o, nakon što su nadređeni te tvrtke odlučili ignorirati molbu udruge Vigilare za razgovorom o spornoj reklami i plakatima koja u prvom redu pogađa one najmanje – djecu, a gotovo da je suvišno ukazivati i da ponižava dostojanstvo ljudske osobe.
Nakon više poziva građana, posebice zabrinutih i ogorčenih roditelja čija su ih djeca pitala što reklame po gradu predstavljaju, Vigilare je odlučio reagirati i stati u zaštitu djece, ali i općenito ljudskog dostojanstva. Prvo su iz udruge uputili molbu za razgovorom, no nadređeni su dijalog odbili. Time nam je poslana poruka da Shooster želi na drugačiji način čuti nezadovoljstvo svojih potencijalnih kupaca pa smo im to i omogućili.
Zbog sadržaja svoje reklame alarmirana je i pravobraniteljica za djecu, a potom i desetci tisuća podupiratelja Viligarea.
Klikni LIKE ako podržavaš bojkot!
Email i Facebook kampanja već je rezultirala s više tisuća prosvjednih poruka kojima su građani slobodno izrazili svoje nezadovoljstvo odaslavši ih prema uredu Shoostera. Poruka je jasna: ovim nimalo simpatičnim, dapače, krajnje besramnim hiperseksualizirajućim šok-marketingom prijeđene su sve granice morala i etike u javnom prostoru.
Aktivni građani odavno su prestali šutke promatrati ponižavajuće poruke oko sebe, već reagiraju i uređuju društvo kako žele, tražeći minimum dostojanstvenog ponašanja prema njima i, ponajprije, njihovoj djeci.