Tomislav Šuk, vlasnik obrta za informatiku i marketing te član stranke Generacija obnove živi u zagrebačkom kvartu Siget. Kao mlad i proaktivan član zajednice smatra kako za svoju gradsku četvrt može učiniti mnogo više aktivnim političkim djelovanjem, te se na ovim izborima natječe za mjesto člana vijeća gradske četvrti Novi Zagreb – zapad.
Kao najveći problem u svojoj četvrti vidi lošu prometnu infrastrukturu.
„Neki dijelovi naše četvrti uopće nemaju izgrađen nogostup, a kamoli biciklističku stazu. Dobar primjer je susjedni kvart Sveta Klara, gdje je po popisu stanovništva iz 2011. godine živjelo svega 9.560 stanovnika, a sada se već polako bližimo duplo većem broju stanovnika. Sveta Klara nema nogostup prema Sigetu i Remetincu niti stanovnici Svete Klare imaju nogostup od javnog prijevoza do svojih domova. Mislim da je prije svega potrebno izraditi nogostupe, a nakon toga poraditi na boljoj prometnoj povezanosti. Neophodna je ujedno i izgradnja nogostupa i biciklističke staze do Avenije Dubrovnik.“
Također, iznimno važnim smatra proširenje tramvajske linije do Svete Klare, kao i izgradnju željezničke stanice. „Izgradnja željezničke stanice u Svetoj Klari svela bi putovanje stanovnika Svete Klare, Odre i Čeha, na desetak minuta do Glavnog kolodvora, čime bi se građanima uvelike poboljšala kvaliteta života. Smatram kako je bitno uvesti i noćnu autobusnu liniju Sveta Klara – Savski Most.“
Kao još jedan veliki problem četvrti vidi i komunalnu infrastrukturu te prioritetnim ističe povezivanje svih dijelova četvrti na plinovod, vodovod i kanalizaciju.
„Također, potrebno je izgraditi vrtiće u Podbrežju i Svetoj Klari te osnovne škole u Blatu i Laništu. Uz vrtiće, potrebno je izgraditi i moderne parkove za djecu. Većina parkova za djecu u našoj četvrti su zastarjeli te više izgledaju kao adrenalinski parkovi, dok se neki parkovi nalaze uz cestu, nisu ograđeni, i imaju neadekvatnu podlogu.“
Problematičnima smatra i nesigurne prijelaze preko pruga koji stvaraju nepotrebne gužve, a idealnim za rješavanje tog problema smatra izgradnju podvožnjaka.
„Zaista postoji nekoliko desetaka projekata koji bi se trebali početi raditi u našoj četvrti i potrebno ih je složiti po prioritetima te financijskim mogućnostima, a onda rješavati korak po korak. No svakako moramo krenuti od prometne i komunalne infrastrukture.“
Ključnim smatra i transparentno upravljanje gradom, što po njegovom mišljenju do sada nije bio slučaj. „Mislim kako nitko ne može osporiti određeni razvoj grada u vrijeme gradonačelnika Bandića, međutim smatram kako većina tih poslova nije odrađena transparentno, već su projekti dodijeljeni preko veze, poznanstava ili kumstva. Zbog toga svakako treba hitno napraviti reviziju financijskog stanja grada.“
Osim transparentnosti, obnova grada nakon potresa jedna je od prioritetnih stvari kojoj bi se odmah posvetio. „Obnova je spora i neučinkovita te je treba bolje organizirati i provesti. Definitivno treba organizirati stručni tim za izradu plana, dokumentacije, provođenje i kontrolu obnove.“
Nadam se kako ćemo kroz četiri godine imati transparentan grad, bolju prometnu povezanost, sređenu komunalnu infrastrukturu u svim gradskim četvrtima te grad prilagođen za djecu uz dovoljan broj vrtića i pripadajućih dječjih igrališta. Moj kvart to zaslužuje!